!cid_C3B22B6930094DE5B6C0C99FCA193E37@PCvanGebruike

!cid_B51C06390E6A43798568D284CA9A5C9D@PCvanGebruike

!cid_B3B3F2972E59405F9223635C755424E4@PCvanGebruike

!cid_9868B1DB55E1427CB34F83F475A3DC1D@PCvanGebruike

!cid_3E12F86A4B8349A1B7DCB3C4E4732854@PCvanGebruikeWeet jij het antwoord?

Houdje.

 

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

Eén reactie Volgende »

  1. datzalwel schreef:

    Nee, ik kan het alleen ook vragen. Allen die ram daar heb ik zo mijn twijfels over of het is een rotstreek geweest.
    Groetjes.

    Like

  2. Blog Zonder Naam schreef:

    Oei, wat zouden we er eens van maken….
    Foto 1: de automobilist liet zijn wagen even drogen nadat ‘ie in de sloot was gereden
    Foto 2: Deze man heeft pado’s gegeten en is nog wat zweverig
    Foto 3: Snelcursus inparkeren en toch de doorgang vrijlaten…
    Foto 4: Na hoge bokkesprongen even blijven haken achter een draadje
    Foto 5: Gezien het invalidenbord heeft er waarschijnlijk een blinde achter het stuur gezeten

    @J@N: Die Elvis-plaat was een soort valentijntje voor één van mijn trouwste bezoekers aan de blog! (en voor zijn vrouw!)

    Like

    • J@n. schreef:

      Jou uitleg van de plaatjes komt me heel reëel over. 🙂

      Wat die Elvisplaat betreft: Met die valentijn heb ik helemaal niets, maar dat wist je al en toch hartelijke dank voor het filmpje op je weblog, (ook namens mijn vrouw.)

      Like

  3. ‘k weet ook niet hoe zoiets allemaal mogelijk is Jan,
    als ik het wist zou ik het zeggen,
    fijn weekend toegewenst

    Like

  4. logbankje schreef:

    kan maar twee dingen zijn, of men is heel handig, of men is erg onhandig. Hans

    Like

  5. rietepietz schreef:

    Ik sluit me volledig aan bij de uitleg van de boerin 😉 maar ze zijn weer knap scherp geschoten!

    Like

Plaats een reactie