Als mijn vader nog geleefd had zou hij op 5 mei 110 jaar zijn geworden.

En nou niet om nostalgisch te worden, maar ter gelegenheid daarvan hadden we met wat er nog van zijn aanhang over is een etentje georganiseerd. Dat zijn dus toch nog 6 personen, waarvan ik de enige mannelijke. Oorspronkelijk waren we met z’n twaalven, met zes eigen kinderen, waarvan drie meisjes en dus nog zes aangetrouwden, de helft is nog over, drie dochters twee schoondochters en ik. Het was buitengewoon gezellig, dat wel weer.

Overigens, de vader van ons is met 72 jaar overleden, dus dat is wel een geruime tijd geleden.

Als het me lukt plaats ik hieronder nog wat foto’s van de gasten, die ik met mijn telefoontje heb gemaakt.20170505_19130320170505_19131720170505_191323Houdje20170505_191402

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel schreef:

    Gezellig gemakkelijk en lekker. Redenen genoeg om er een traditie van te maken 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. Suskeblogt schreef:

    kom maar zoveel mogelijk samen. De tijd vliegt nu eenmaal. Gezellig zo samen.

    Liked by 1 persoon

  3. logbankje schreef:

    Het is toch heel fijn om nog samen te komen, dagen, jaren ze gaan voort. Hans

    Liked by 1 persoon

  4. rietepietz schreef:

    Je hebt er meer over dan wij maar wij hadden in totaal sowieso al minder broers en zussen dan jij. Alle reden om er een feestje tegenaan te gooien J@n.
    Mijn overleden zus was op op 5 mei jarig zijn en zou 79 geworden zijn.

    Like

  5. jokato schreef:

    Ik zou zeggen, genieten samen zolang het kan!
    Zo zijdelings bekeken staat Joke er ook tof op met haar nieuwe bril.
    Groetjes….

    Like

Geef een reactie

