Bij de discussie over mondkapjes ben ik ervan overtuigd dat die dingen wel degelijk werken, als men tenminste van plan is om een roofoverval te plegen.

Voor het tegenhouden van het coronavirus lijkt het mij echter minder geschikt, als men tenminste in gedachte houdt dat juist in het land waar al heel lang massaal die dingen gedragen worden het beginpunt was van deze pandemie. Ik zou dus zeggen dat deze mond-bedekkers hebben bewezen dat ze voor dat doel niet werken.

Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

Eén reactie Volgende »

  1. Suskeblogt schreef:

    Hier wordt het dragen van die kapjes meer en meer verplicht. Of ze nuttig zijn zullen we in het najaar wel merken. Sommige voorspellen dan een heropleving van dat virus.

    Geliked door 1 persoon

  2. rietepietz schreef:

    Hé kijk nou eens, Jan himself! Leuk weer iets van je te horen. Ik denk dat je gelijk hebt voor wat betreft de mondkapjes. Dat heb ik me ook wel eens afgevraagd om dezelfde reden als jij dat doet. Maar ja, wie zijn wij. Geen belangrijke hotemetoten dus zal niet veel indruk maken wat wij ervan denken!

    Geliked door 1 persoon

  3. J@n. schreef:

    Dat mijden van het OV is voor mij nog geen probleem, de laatste keer dat ik er gebruik van heb gemaakt was in 1963 toen ik onder dienst was.Het stikken zal ook wel loslopen, anders waren er niet zoveel Chinezen,;-) maar mij zal je er toch niet mee zien.

    Like

Plaats een reactie