Men moet een mondkapje dragen als je die tweeëneenhalve meter niet kan handhaven, zoals in het OV.

Dan wordt er gevraagd aan de mensen of ze ook met die lapjes de tweeëneenhalve meter zullen handhaven en krijgt men het antwoord: ‘natuurlijk!’

En ik zeg natuurlijk NIET! Waarvoor zou je dan met zo’n lapje voor je mond gaan lopen?

Vervolgens heb ik nog een vraag: zou een bivakmuts of een integraalhelm ook mogen? Of misschien een boerka?

Daarbij komt nog de vraag of je ze thuis ook moet dragen, omdat daar de meeste besmettingen worden veroorzaakt……?

Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

Eén reactie Volgende »

  1. J@n. schreef:

    Ik bedoel uiteraard anderhalve meter. Sorry!

    Like

  2. rietepietz schreef:

    Ach, zoals je al eerder zei, het virus kwam aanwaaien uit het land waar iedereen vrijwillig mondkapjes draagt. Maar in het OV doe ik braaf een mondkapje op al vind ik dat héél vervelendIn ieder geval ben met alleen mondkapje toch nog een stuk herkenbaarder dan met een integraalhelm, bivakmuts of burka, dat dan weer wel. ,

    Like

  3. Suskeblogt schreef:

    Met een burka zal je me de straat niet opkrijgen hoor. 🙂
    Afwachten of dit alles resultaat zal geven.

    Like

Plaats een reactie