En, staat ie een beetje?                                                                                                                               Houdoe!

WIN_20170502_16_59_15_Pro

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

Eén reactie Volgende »

  1. datzalwel schreef:

    En in het echt is ie nog véél mooier 🙂

    Geliked door 1 persoon

  2. heel mooi Jan….

    Geliked door 1 persoon

  3. rietepietz schreef:

    Mooi plaatje zo J@n, je bent geen steek verandert in de paar jaar dat ik je niet gezien heb;-)

    Geliked door 1 persoon

  4. Suskeblogt schreef:

    Hij staat je beeldig Jan.

    Geliked door 1 persoon

  5. jokato schreef:

    Tien jaar jonger Jan!!
    Joke ook??
    Groetjes……

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie