Ik vraag me dan af, hoe krijgen ze het gemaakt?

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. erg leuk….wat knap zeg!!!

    Like

  2. logbankje zegt:

    Heel leuk filmpje, zo is reclame weer leuk.
    Zal wel meerdere keren over gedaan zijn, maar het resultaat mag er zijn. Hans

    ot, heb een ander YT filmpje geplaatst.

    Like

  3. Ik dacht dat je niet van reclame hield…… maar volgens mij zoek je gewoon naar de mooiste filmpjes!

    Like

  4. giselzitrone zegt:

    Wie lustig wünsche dir einen schönen Valentinstag alles liebe von mir und ein gutes Wochenende.Liebe Grüße Gislinde

    Like

  5. datzalwel zegt:

    Leuk, helemaal waar die hond met zijn staart weer iets in beweging zette.
    Groetjes.

    Like

  6. Billy zegt:

    met veel geduld en oefening, J@n!

    Like

  7. rietepietz zegt:

    Nou héél voorzichtig en met héél veel geduld denk ik, anders valt dit niet te maken;-) Erg leuk weer!

    Like

  8. logbankje zegt:

    Onze hondjes doen minder moeite voor hun eten. Hans

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de weblog http://logbankje.nl

    Like

Geef een reactie

