Het kan zijn wat het wil, maar bijzonder is het.
De groeten. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

Eén reactie Volgende »

  1. datzalwel schreef:

    Werkelijk bijzondeer leuk.
    Groetjes.

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Superleuk filmpje Jan, en heel bijzonder! 😉 Die beer die terugzwaaide!!! 🙂
    Groetjes.

    Like

  3. Billy schreef:

    inderdaad, sommige zijn héél bijzonder!

    Like

  4. Leuke, superleuke en hele byzondere fragmenten Jan,
    fijne dag toegewenst

    Like

  5. Blog Zonder Naam schreef:

    Er zitten zeker weer juweeltjes tussen…..

    Like

  6. oma schreef:

    Ha Jan,

    Ze zijn erg leuk, ga morgen oefenen met de emmer.
    De beer deed me wel lachen. oma

    Wild plassen doe je buiten tegen de wind in 🙂

    Like

  7. rietepietz schreef:

    Die rat is wel een inhalig beestje;-) Maar mens en dier hebben me weer reuze geamuseerd !

    Like

Plaats een reactie