Is dit mooi of is dit mooi?
Als je het op volledig beeldscherm ziet is het NOG mooier!
Fijne dag nog. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Fantastisch mooi!! Ik heb echt even zitten genieten!
    Groetjes, Mar

    Like

  2. wat kan de natuur toch mooi zijn Jan, geweldig

    Like

  3. Billy schreef:

    het is mooi, maar ik ben niet écht “wild” van Rusland… 😉

    Like

  4. Blog Zonder Naam schreef:

    Zéker bijzonder mooi!

    Like

  5. rietepietz schreef:

    En óf da mooi is J@n, maar de meeste van die prachtige dieren,wil ik toch liever niet in het echt tegenkomen … nou ja , misschien die kleine beertjes ,maar dan wél zonder hun ouders!!

    Like

  6. oma schreef:

    Ha Jan,

    De mooie kant van Rusland, mooi de Siberische tijger en wat een ruimte. oma

    Like

  7. Leo's mening schreef:

    Prachtige film, en schitternde muziek. Koor van het Russische leger vermoedelijk. Rusland is een schitterend land, heeft heel mooie kanten, en de mensen zijn er aardig. Jammer dat ze er met zijn allen door de decennia heen zo’n janboel van maakten.

    Like

Geef een reactie

