En nog een heel fijn weekend verder. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

Eén reactie Volgende »

  1. schitterende foto’s Jan, hier heb ik van genoten,
    fijn weekend

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Vertederend weer Jan! Foto’s van kleine mensjes en (kleine) diertjes doen het altijd leuk! Trusten voor nu en een fijn weekend.

    Like

  3. Jeroen schreef:

    Goeiemorgen j@n en Joke. En ik maar denken dat J@n nooit en te nimmer plaatjes van aangeklede dieren op z’n blog zou zzzzzz. Maar ze zijn beestachtig goed. Fijn weekend!

    Like

  4. datzalwelke schreef:

    Tja dat blijven sommige mensen mooi vinden aangekleedde dieren voor de rest zijn ze weer heel leuk.
    Groetjes.

    Like

  5. vlinder schreef:

    Goedenavond Jan en Joke,
    De plaatjes mogen er weer zijn…;)
    Die poes die zit te gluren met dat meisje in het aquarium hahaha
    Fijn weekeind verders met liefs van mij..;)

    Like

  6. Inge schreef:

    Van die foto’s krijg je toch een grote glimlach….

    Like

  7. rietepietz schreef:

    Het fijne van je overstap naar wordpress is dat we hier een reactie kunnen zetten én even naar boven scrollen om de foto’s of het log nog even na te kijken .Je kunt dan beter een passende reactie schrijven ,bij de Belg moest ik vaak het logje weer opnieuw te voorschijn halen als ik de reacties aan het lezen was of nog even wilde kijken of alles klopte wat ik schreef !
    Ik zou maar niet wakker liggen over aangeklede beestjes , volgens mij is een hond héél goed uitgerust om dingen die hem niet bevallen af te straffen 😉

    Like

  8. oma schreef:

    Ha Jan,

    Het leven zal een stuk saaier zijn zonder huisdieren. oma

    Like

Plaats een reactie