Als iemand oud is wil dat nog niet zeggen dat die niet op de hoogte is met de nieuwste media.;-)
Fijne dag nog. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Ik gooi nu meteen mijn PC uit het dakraam.
    Gloeiende, gloeiende!

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Mooi dat ze daar in tuinen! Leuk filmpje Jan!

    Like

  3. rietepietz schreef:

    Nou zeker weten ,waarom zouden ouderen niét aardig uit de voeten kunnen met alle digitale toestanden .Ik zie hier nét nog ,in je linkenrijtje dat je iedere linknaam hebt voorzien van een korte omschrijving van het bijbehorende blog ….,je hoeft er alleen maar even met de cursor overheen te gaan om ze te lezen , klasse voor een “oudere jongere” !

    Like

  4. Jeroen schreef:

    Ja die filmpjes zijn altijd geweldig! Keek er graag naar. Hoewel er ook weleens flauwe stukjes tussen zaten.

    Like

  5. oma schreef:

    Ha Jan,

    Een mooie spiegel voor de jongere, maar er zijn oudjes die er ook wel raad mee weten. oma

    Like

  6. Inge schreef:

    Hilarisch stukje…. I love Benidorm basterd 🙂

    Like

  7. Billy schreef:

    er zitten vaak hele grappige stukjes in dat programma (van Belgische oorsprong… 😉 )

    Like

Geef een reactie

