Maar wel mooi.

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

Eén reactie Volgende »

  1. miss Marple schreef:

    Adembenemend mooi Jan!! Ik heb het fullscrean bekeken. Fantastisch zulke mooie opnames van deze bijzondere vogels. Ik heb ervan genoten!

    Like

  2. goede morgen Jan,
    mooi, mooi en nog eens mooi…..

    Like

  3. Blog Zonder Naam schreef:

    Ik moest meteen denken aan Toon Hermans als ornitoloog, die al die vogels nadoet….
    Roepie roepie…..

    Like

  4. datzalwel schreef:

    Ongelooflijk wat er rond vliegt, je kan het zelf niet verzinnen.
    Groetjes.

    Like

  5. Billy schreef:

    we kunnen ons helemaal niet voorstellen wat er allemaal op onze planeet aan moois te zien is…

    Like

  6. rietepietz schreef:

    dat is nog eens iets ánders dan onze musjes en merels, tjonge wat een bijzondere exemplaren!

    Like

  7. logbankje schreef:

    mooie reportage, pracht vogels met hun eigen bijzonderheden.
    De bal wals is wel speciaal, lijkt wel een smiley
    de groep Snowy White heeft nog een nummer over the Bird Of Paradise. Hans

    Like

Plaats een reactie