Zo een ‘voetballertje’ komen ze bij Ajax nog te kort!
Nog een prettige dag. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

Eén reactie Volgende »

  1. Och wat leuk Jan, heel amusant, het filmpje had voor mij nog wat langer mogen duren….
    Welterusten

    Like

  2. oma schreef:

    Ha Jan,

    nou dat is zeker een aanwinst bij het betaald voetbal. oma

    Like

  3. datzalwel schreef:

    Zo zie je alle dieren willen aandacht en spelen , leuk.
    Groetjes.

    Like

  4. ɐpuıןǝɯɯǝ schreef:

    Wat zijn dat toch prachtige slimme dieren. Wauw!

    Like

  5. Leo's mening schreef:

    de Partij voor de Dieren zal je enthousiasme niet delen J@n, die gruwelen van dit soort beelden. En wat Ajax betreft, daar kunnen ze wel een stuk of vijf van dit soort jongens gebruiken. Zouden er wel shirts bestaan in deze maatvoering?

    Like

  6. roadlaura1969 schreef:

    Hoi J@n het filmpje is leuk, ik hoop (dat weten we natuurlijk niet ) dat de olifanten met respect behandeld worden, dat telt voor mij het meest 😉

    Like

  7. Inge schreef:

    Zoals Leo ook al schrijft: de partij van de dieren zal dit soort activiteiten niet kunnen waarderen. Knap is het wel hoe ze zo’n dier dit hebben aan kunnen leren.
    En ach, Ajax…. ben ik geen fan van hahahaha

    Like

  8. rietepietz schreef:

    Misschien een paar van die beestjes in ieder elftal om iedereen in toom te houden ?
    Zo’n kolos wil wel respect afdwingen denk ik 😉

    Like

Plaats een reactie