Als dat nou eens echt was…….
Fijne dag nog. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

Eén reactie Volgende »

  1. erg leuk Jan,
    ik snap alleen niet hoe die dit klaarspeelt….
    welterusten

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Hebben ze die ook met vieuxtjes-cola Jan? 😉
    Trusten, Mar

    Like

  3. Mariet schreef:

    Is er ook zo’n ding voor koffie 🙂

    Goed weekend
    Grt en knuff Mariet

    Sorry voor m’n lange afwezigheid, maar loopt ff niet zoals het lopen moet.

    Like

  4. Geronimo schreef:

    Ehhhh…issut niet echt dan?
    Sonde!!!! Khad er net één willen kopen.

    Like

  5. Blog Zonder Naam schreef:

    Handig voor op vakantie!!!
    Jammer genoeg is Steve Jobs er niet meer, anders zou hij beslidt zo’n “I-tap” uitvinden!

    Ik heb overigens uitleg gegeven over het seksen van eieren op de blog.

    Like

  6. Vlinder schreef:

    Hahaha….dát zou nog is handig zijn zeg! multifunctioneel wauw!
    Zo kun je nog is een rondje geven ook hé? hihi
    Fijn weekeind met liefs voor Joke en jou van mij…;)

    Like

  7. oma schreef:

    Ha Jan,

    Dat de Japanners het niet hebben uitgevonden.
    We worden er gewoon in geluisd. oma

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma kun je straks beluisteren op onze weblog en nu al op de website waar de programma’s staan: http://www.wir-3.com/ kies voor radio de BOM

    Like

  8. Billy schreef:

    ik zou er in elk geval dankbaar gebruik van maken… 😉

    Like

  9. rietepietz schreef:

    Laat maar zitten ,ik hou niet van bier maar voor een bierdrinker is dit natuurlijk een dróóm!

    Like

  10. Mirjam Kakelbont schreef:

    Vre-se-lijk, alleen die muziek al… Ik gun het je al het plezier van harte.

    Like

Plaats een reactie