Gods wegen kunnen ook grappig zijn.
Blijven lachen! Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

Eén reactie Volgende »

  1. miss Marple schreef:

    Schitterend Jan!!! 🙂 Hartstikke leuk en voor mij is-tie ook nog eens helemaal nieuw!
    Groetjes, Mar

    Like

  2. een geweldig mooi filmpje Jan, hoe verzinnen ze het????

    Like

  3. corfianza schreef:

    Haha schitterend!! Groetjes.

    Like

  4. Blog Zonder Naam schreef:

    Konichi-wa J@n-san, o-genki desu ka?
    Watashi wa eiga ag suki desu

    (i.v.m. onze Japanse week:)
    vert.:
    Goedendag, meneer j@n, hoe gaat het met u?
    Ik vind het filmpje erg leuk

    Like

  5. Mariet schreef:

    Ghehehehe mooi filmpje J@n.

    Grt en knuff Mariet

    Heb ff een filmpje neergezet met verschillende koffie’s kijk maar of er wat tussen zit 😉

    Like

  6. datzalwelke schreef:

    Heel leuk!
    Groetjes.

    Like

  7. rietepietz schreef:

    Whahahaha ,je ziet die kerels denken;” potdorie ,met dié non moet je geen ruzie krijgen ” .Hoewel iedere man de dame onder de doos wel op zou kunnen tillen lukt dat natuurlijk van geen kánt met zo’n onhandig grote door eromheen 😉

    Like

  8. Jeroen schreef:

    Whahaha!!! Hij is geweldig J@n!

    Like

  9. vlinder schreef:

    whahahaha die gezichten van die kerels hé..geweldig leuk Jan!;))
    Liefs voor jou en Joke van mij…;)

    Like

  10. oma schreef:

    Ha Jan,

    En als kerel wil je je ook niet laten kennen. oma

    Like

Plaats een reactie