Eigenlijk waren we er nog niet echt aan toe, maar omdat we beide niet tevreden waren met de bril die we hadden hebben we maar een nieuwe besteld en deze keer hebben we nou eens niet naar de prijs gekeken, wat we anders wel steeds hadden gedaan. Van de zorgverzekering krijgen we toch niets vergoed deze keer dus dan schoppen we maar eens tegen de kist.  Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik wel even moest slikken toen ik de prijs hoorde, maar dan denk ik maar zo, je laatste jas heeft toch geen zakken en die na ons komt die ziet maar. 😉 Nee joh, het is misschien wel onze laatste, want voor dat geld moeten we er toch wel 10 jaar mee kunnen doen en dan valt de prijs per jaar nog mee. Nu maar hopen dat de kwaliteit navenant is, over een week kunnen we hem ophalen, ik ben nu al benieuwd hoe hij bevalt, maar dat is nog  licht beter als die ik nu heb.

De foto hieronder is niet de bril die ik heb gekocht, maar het is gewoon illustratie die ik van internet heb geplukt.

Houdje.is

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. rietepietz schreef:

    Het vervelende is alleen dat misschien de bril het wel 10 jaar kan volhouden maar….. dat je ogen sneller achteruit zóuden kunnen gaan. Op onze leeftijd is 10 jaar best wel lang om”goed uit je ogen ” te kunnen blijven kijken.;-)
    Ik zie met plezier dat je alles weer onder de knie hebt alsof je nooit weggeweest bent, houden zo!

    Liked by 1 persoon

    • J@n. schreef:

      Zou zomaar kunnen, maar die ik nu heb was goedkoop maar een dagelijkse ergernis en dan is hij toch voor elke prijs te duur.
      Wat het bloggen betreft heb ik nog niet alles onder de knie, maar al doende leert men, nietwaar.

      Like

  2. datzalwel schreef:

    Rietepietz kan daarin inderdaad wel gelijk in hebben maar dan ben je toch voor bepaalde tijd het heertje :-). Ik verheug me trouwens ook wel op de nieuwe.

    Liked by 1 persoon

  3. jokato schreef:

    Krijgen toch zeker wel een foto te zien volgende week??
    Groetjes.
    Leuk, dat ik je hier weer tref!

    Liked by 1 persoon

  4. Blog Zonder Naam schreef:

    Het is te hopen dat alles een beetje goed opgemeten is.
    Een nicht van me is al tot drie keer met verkeerde glazen de winkel uitgestuurd. Moet u maar even aan wennen…..

    Like

Geef een reactie

