Na enige uren zoeken hoe ik hier een foto kan plaatsen vanuit ‘media’ geef ik het op, als ze er dan zo’n hekel aan hebben dat iemand op een gratis blog een foto plaatst, want dat is wel duidelijk, dan kap ik er maar mee.

Adieu mijn vrienden, het was me een waar genoegen nog eens ff terug te zijn, maar helaas pindakaas, ik stop.

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel schreef:

    Ja ik ook. Ze blijven maar aan het veranderen heb je het eindelijk door hebben ze zo genaamd weer een verbetering. Er zijn er al veel afgehaakt hierdoor, jammer maar helaas.

    Liked by 1 persoon

  2. rietepietz schreef:

    Wat jammer nou, kan ik ergens mee helpen? kun je een screenshot maken van het scherm waarin je je logje maakt? het is nu te laat in de avond maar ik wil je best helpen want ik heb ook nog steeds een gratis log hoor en dat lukt dus wél.
    Ik stuur je morgen ( als je wilt) wel een screenshot van wat ik zie als ik een logje schrijf.
    Misschien tot morgen dandan?

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

