Als het goed is moet er nu een foto op dit weblog komen staan die vorig jaar is genomen toen het nog goed weer was en ik fijn kon relaxen met mijn zwager op het terrasje van ‘Dennenoort’. Ben benieuwd.
Houdoe.

Het is me dus niet gelukt    😦

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. J@n. schreef:

    NIET DUS…….:-(

    Like

  2. jammer Jan, weet je niet meer hoe het moet?
    Laat me maar iets weten.

    Like

  3. rietepietz schreef:

    Nee inderdaad niet gelukt. je hebt toch nog gewoon wordpress ? Zou kunnen dat die een nieuw venster hbeen om een logje in te maken, ik krijg in ieder geval steeds een regeltje of ik al weet dat dat men nu een véél makkelijkere manier voor me heeft, maar je kent me, ik blijf lekker ouderwets bezig.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

