Ik wil gewoon nog eens proberen of het mij nog lukt om hier iets te plaatsen, want er is hier ondertussen ook wel het een en ander veranderd. ook het omgaan met mijn nieuwe laptop is nog wat vreemd, maar volgens mij gaat het lukken.

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. welkom terug Jan en veel succes er mee, fijn weekend toegewenst, Greetje

    Like

  2. datzalwel schreef:

    Goed gelukt, je kunt gewoon weer doorgaan. 🙂

    Like

  3. rietepietz schreef:

    Je bent het nog niet verleerd J@n. En omdat ik je nog steeds altijd even aanklik als ik m’n rondje maak kom ik dit logje dus ook alweer vrij snel tegen. Op de site van Joke ziet het er wél anders uit dan anders, daar is toch iets raars met doorverwijzingen die (volgens mij) nergens op slaan! Nog een leuke uitdaging voor je?
    leuk je weer te “zien”!

    Liked by 1 persoon

    • J@n. schreef:

      Dankje voor de reactie rietepietz. Ik zal zeker nog wel wat te doen hebben, want ik kan bijvoorbeeld nog niet uitgevogeld krijgen hoe ik een foto hier kan plaatsen…….

      Like

      • rietepietz schreef:

        Die foto moet je dan eerst in je media zetten, maar geef maar een gil als ik het even punt voor punt op moet schrijven, maar volgens mij is het niet veranderd de laatste tijd.

        Like

  4. J@n. schreef:

    Het wil me niet lukken joh, en dat het niet veranderd is kan best zijn, maar mijn geheugen werkt niet echt goed mee. 😦

    Like

Geef een reactie

