»

  1. datzalwel zegt:

    Natuurlijk en ik voor zwarte Piet. De tegenstanders moeten zich eens echt in de geschiedenis verdiepen, dan kunnen ze zien dat Sinterklaas het tegendeel van slaven drijver was en juist bevrijder van veel kinderen.

    Liked by 1 persoon

  2. Rietepietz zegt:

    Hoewel ik de tekst niét helemaal goed kan zien ga ik er van uit dat er staat , tegen racisme maar vóór zwarte Piet en daar ben ik het natuurlijk roerend mee eens. Ik heb zelf óók al een logje in de planning over dit onderwerp. Hoewel het onderwerp zo “diep treurig” is ben ik tóch blij weer eens iets van je horen!

    Like

  3. ben het roerend met je eens Jan,
    word doodziek van al die ophef en gezeur over zwarte piet,
    het is en moet een nederlandse traditie en een feest voor kinderen blijven.
    Ben beslist tegen racisme maar VOOR zwarte piet.

    Like

  4. jokato zegt:

    Hoi Jan,
    Natuurlijk vind ik ook dat zwarte Piet moet blijven. De jongens vonden het vroeger een leuk feest en zwarte Piet hoort erbij, niemand die er iets achter zocht.
    En zo hoort het ook!
    Leuk, dat je er weer bent!
    Toos.

    Like

  5. Suskeblogt zegt:

    De sint zijnen piet moet zwart blijven. Kan hij anders net zo goed met een smurf de baan optrekken.

    Like

Geef een reactie

