Het blijft vreemd, na herhaaldelijk nakijken van de talloze filmpjes die er op de nieuwjaarsnacht in Keulen zijn gemaakt en op internet zijn gezet, heb ik er nog niet één gevonden van onregelmatigheden die er zouden zijn geweest, nee, er komt uit naar voren dat het een relatief rustige nacht was, zoals de politie in eerste instantie ook had gezegd. Maar als er een horde ‘dames’ aangifte komen doen van aanrandingen, verkrachtingen en berovingen, dan houd dat maar eens vol, of het een en ander nou terecht is of niet, dat doet er niet meer toe, dat heeft de hoofdcommissaris wel ondervonden en er is niemand die mee het diepe in gesleurd wil worden. Ik twijfel hoe langer hoe meer. Zeker, er zal best wel wat zijn voorgevallen, maar meer als het tegen elkaar oplopen zal het amper zijn geweest. Het is in elk geval wel een opsteker voor Wilders en ook voor de IS, want ze winnen als het volk wordt opgezet tegen elkaar en als er angst wordt gekweekt.

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Suskeblogt zegt:

    Het is moeilijk evenwicht te vinden in dit onderwerp. Angst en haat zaaien is nu makkelijk, maar langs de andere kant alles met de mantel der liefde bedekken zorgt alleen maar voor meer ongemak bij velen. Het moet van beide kanten komen en IS of extreem rechts de schuld geven lost ook niets op.

    Like

    • J@n. zegt:

      In mijn ogen is hier een incident opgeblazen tot wereldnieuws om de mensen tegen elkaar op te zetten en dan is het toch niet raar als ik ga kijken wie er het meeste belang bij hebben en dan verdenk ik ze er ook van dat ze zelf e.e.a. op touw hebben gezet, want in Duitsland bestaat nog een groot volksdeel uit rechtsextremisten, hier ook trouwens.

      Liked by 1 persoon

  2. Ik snap er ook niets meer van,
    weet je Jan, lees al die berichten inmiddels nog niet meer,
    er wordt zoveel geschreven…………….

    Like

  3. datzalwel zegt:

    Ik ben het met je eens, maar je mag onderhand wel uitkijken als je twijfelt.

    Like

  4. rietepietz zegt:

    Ik zie niets in een “herhaling van zetten”, en hebt niet nieuws toe te voegen aan wat ik eerder al gezegd heb. En uiteindelijk mag iedereen hier in Nederland z’n eigen mening verkondigen , mits netjes verwoord en dát heb je gedaan, niets mis mee dus.
    Best wel leuk dat je weer wat méér doet in logland dan filmpjes plaatsen

    Like

  5. Ik ben er niet bij geweest, dus ik kan er weinig over vertellen…..
    Einde discussie dan maar??

    Like

  6. Suskeblogt zegt:

    Ik kom nog even gedag zeggen.

    Like

  7. rietepietz zegt:

    Toch jammer dat je door dit tamelijk zware onderwerp weer het plezier in het loggen verloren hebt.

    Like

  8. Rafaël en Jeroen zegt:

    Goeiemorgen J@n. Een nieuwjaarslogje? Tijd voor een nieuwe! Misschien wel over een jarige? Van harte gefeliciteerd met je vrouwtje J@n. Dat jullie maar heeeeel lang, in gezondheid, plezier aan elkaar mogen beleven. Groet, Raafje en Jeroen

    Liked by 1 persoon

  9. Suskeblogt zegt:

    Ik ben je niet vergeten hoor.
    Groetjes.

    Like

Geef een reactie

