Tot voor kort had ik het oude e-mailadres wat ook nog enige tijd het adres van Joke is geweest en dat ging als volgt: jan.joke.r@live.nl Voor het geval dat je er iets heen wilt sturen, dat zal niet meer lukken, want ik heb het verwijderd, het hele account, ik heb nog een ander dus ik zit nog niet vast.

De reden is dat er via dat account spam wordt rondgestuurd onder mijn naam, dus als je van dat adres uit nog spam ontvangt is het niet van mij!

Daarom wil ik er nog eens op aandringen dat als je een mailtje van mij doorstuurt om er eerst de adressen die er verder nog op staan te deleten en doe dat bij anderen aub ook, want je ziet dat er misbruik van wordt gemaakt.

 

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. rietepietz zegt:

    Inderdaad, slechte gewoonte om mailtjes naar meerdere ontvangers tegelijk te sturen.
    Ik doe dat uitsluitend in familieverband, verder eigenlijk nooit omdat je mail adressen “weggeeft ” aan mensen die elkaar niet kennen. Ik ga eens zien of jouw oude mailadres nog hier in het geheugen zit, bedankt voor de tip!

    Like

    • J@n. zegt:

      Het gaat hier over de pre-historie, Toen stuurde ik alles gewoon door, tegenwoordig stuur ik ook alles door, maar haal wel alle adressen weg die er nog opstaan en dan verstuur ik het onder ‘BCC’ dan kan er niemand zien naar wie ik het nog meer gestuurd heb. En wat die ‘tip’ betreft, graag gedaan!😉

      Like

  2. Ha Jan,
    Da’s lang geleden! Ik was al even niet meer op je blog geweest omdat er niet veel meer toegevoegd werd en ik vrij druk ben geweest met de bouw van een nieuw bedrijfspand. Toch leuk om weer eens wat van je te lezen.
    Groet, ook aan Joke, van de Boerin

    Like

Geef een reactie

