Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel zegt:

    Ongelooflijk onmenselijk.

    Like

  2. Jeanne zegt:

    Ik heb geen woorden

    Like

  3. Hoorde zojuist op tv dat er in Parijs een gijzeling is in een joodse supermarkt.

    Like

  4. rietepietz zegt:

    Eh…… jij spreekt je talen J@n, Ik knok dan maar op m’n eigen manier door tegen dit soort terrorisme ! Maar dan zullen die mijn taal waarschijnlijk ook niet spreken!

    Like

  5. meninggever zegt:

    Wie nu nog met open en droge ogen durft te beweren dat uit die bepaalde hoek geen dreiging komt moet zich toch eens psychiatrische laten onderzoeken. Ik lees veel bijval in moslimkring voor de daders. Geeft mij meer dan ooit te denken…was na Van Gogh ook zo! Schandelijk gedrag.

    Like

  6. Mijn neef heeft een zoontje die dit las en zei: Het is Jezus Christus, niet Jezus Harley…
    Tja, als je vier jaar oud bent worden leesfouten je nog vergeven…..

    Like

  7. Inge zegt:

    Wie niet Jan. vanaf vorige week heten we allemaal Charlie.
    Een Franse collega van me van 42 is ook omgekomen bij de schietpartij. Hij werkte in dat gebouw…. Heavy….

    Like

Geef een reactie

