In de eerste plaats wens ik iedereen een heel voorspoedig en gelukkig 2015!

Nou had ik al een stukje in de planning staan voor vandaag, maar door een of andere reden is dat verloren gegaan.

Volgens wat ik me kan herinneren had ik het over hetgeen de toekomst zou brengen, want met dat terugblikken heb ik niks, want dat is geweest en komt nooit weer.

Hopelijk krijgen we in het nieuwe jaar een nieuwe regering en dan eentje die er voor kan zorgen dat die voedselbanken niet meer nodig zijn en dat die mensen zelf hun eten kunnen kopen. Dat is helemaal niet zo onmogelijk als het lijkt, want dan hoeven de Nederlandse miljonairs, die zijn er nogal wat en die zijn tijdens de crisis alleen maar rijker geworden, gewoon maar een bepaald percentage van hun rijkdom, bijvoorbeeld 10 %, af te staan en het leed is geleden.

Maar goed, hopelijk komt die wens nog eens uit.

We gaan ervoor in dit nieuwe jaar!

Houdje.

Overigens, het verloren gegane stukje was veel beter dan dit.😉

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel zegt:

    Dat zijn mooie wensen, ik ben bang dat ze niet uitkomen mar ik help je hopen.

    Like

  2. Suskeblogt zegt:

    ik hoop het van die 10 %. De rest zien we ook wel.

    Like

  3. wens je een heel goed, liefdevol maar vooral gezond 2015

    Like

  4. rietepietz zegt:

    Ijdele hoop J@n, de zeer rijke mensen hoeven alleen maar te dreigen hun geld elders onder te brengen en ze worden ontzien. Evengoed wens ik jou en Joke natuurlijk een prachtig mooi nieuw jaar!

    Like

  5. Billy zegt:

    ik vrees ook voor je wens, J@n…
    We zullen gewoon tevreden moeten zijn met wat we hebben.

    Like

  6. meninggever zegt:

    Die nieuwe regering zal dan bestaan uit partijen die wederom tot elkaar veroordeeld zijn. PVV en SP worden groot, maar daar willen de plucheplakkers niet mee samenwerken. Dan komt D66 aan de macht, god helpe ons de brug over. Of de kleine christelijken met hun eveneens wonderlijke agenda. Het CDA, waar men decennia lang het beleid bepaalde. Nee, het is niks in dat politieke umfeld. De echte veranderingen moeten komen van extreme stromingen over rechts of links en die mogen in dit land niet aan de macht. Zo is dat nu eenmaal geregeld…

    Like

  7. logbankje zegt:

    Automatisering zorgt wel dat eentonig en ook gevaarlijk werk verdwijnt.
    Verandering van werk meer geschoold personeel. Hans

    Like

  8. logbankje zegt:

    Wat het vuurwerk betreft heeft een baasje veel invloed in het gedrag van een huisdier.
    Onze Cavalier wilde altijd na het vuurwerk wandelen dan had hij genoeg binnen gezeten. Hans

    Like

  9. Inge zegt:

    Ik hoop het ook Jan. Maar of het gaat gebeuren???? Ik zie eerder nog meer voedselbanken ontstaan en meer mensen die er gebruik van moeten maken….

    Like

Geef een reactie

