Gelukkig doet de tv het weer uitstekend, maar nou nog die afvoer.

Met deze dagen hoef je ook niet te proberen om professionele hulp te krijgen, want dat wil alleen maar lukken als je een hele dikke beurs hebt, maar we blijven enthousiast bezig om te proberen die afvoer open te krijgen, maar ik heb er ondertussen niet veel vertrouwen meer in. Ik denk dat we tot maandag zullen moeten wachten voor we iemand in huis krijgen die ook nog voor een redelijke prijs het zaakje kan verhelpen.

Kerst 2014……..

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Hier een ander probleem….. Het water was hier afgesloten! Ze moesten een lek repareren! Tussen 9 uur ’s morgens en 1 uur ’s middags! Je zult maar net koffieklanten krijgen met de kerst…… Affijn: zojuist doet het water het weer, ik ga nu naar de schuur het rondpompcircuit van de waterbakken van de koeien aanzetten. Die stond zich ook roodkokend droog te pompen.
    Fijne kerstdagen J@n, ook voor Joke en de meiden!

    Like

    • J@n. zegt:

      Heel hartelijk bedankt en ook voor de groeten met het filmpje!
      Na hard werken, door Joke, aan die afvoer en twee pakken soda en heel veel kokend water is het ding nu open gelukkig. Wordt het toch nog een gezellige kerst en voor jullie hopelijk ook!

      Like

  2. O ja ….. nog een filmgroetje:

    Like

  3. rietepietz zegt:

    O jéé, dat is wel héél vervelend en inderdaad lastig op te lossen als je niet een groe zak geld op tafel gaat leggen, maar ja, kerst zit natuurlijk iedereen graag thuis!

    Like

Geef een reactie

