Joke heeft er hard aan gewerkt, trouwens onze schoonzoon Joep ook wel, maar Joke heeft resultaat met twee pakken soda en liters kokend water is het leed geleden, dus laat nu morgen dat kerstdiner maar komen, na die ellende kan het niet anders als dat het nu een gezellige kerst wordt.

Voor mijn lezers hier wens ik dat ook natuurlijk!

En ook nog een goeie roetsj naar 2015!!!!

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. wens jullie ook fijne kerstdagen toe en alle goeds voor 2015, Greetje

    Like

  2. rietepietz zegt:

    Hulde aan Joke… een koopje voor je en zij hoeft óók al geen voorrij tarief te rekenen;-)
    Ik hoop dat de kerstmaaltijd verder zonder problemen verloopt! Fijne dagen!

    Like

  3. logbankje zegt:

    Van je familie moet je het hebben zegt men vaak in negatieve zin, maar nu is het maar goed dat ze er zijn. Hans

    Like

  4. datzalwel zegt:

    De aanhouder wint:-). maar waarschijnlijk niemand zo opgelucht als ik. Ik durfde het bijna niet te geloven.

    Like

  5. Gelukkig….. alle kerst-ellende weggespoeld!

    Like

  6. Billy zegt:

    ik hoop dat je nu volop genoten hebt van de voorbije dagen!

    Like

  7. Jeanne zegt:

    Alle goeds voor het jaar 2015.

    Like

  8. giselzitrone zegt:

    Wünsche dir einen schönen Sonntag lieber Jan lieber Gruß Gislinde

    Like

  9. logbankje zegt:

    Altijd vervelend als vet op de verkeerde plekken blijft zitten.🙂 Hans

    Like

  10. meninggever zegt:

    Het is zoals ik eerder al als commentaar gaf, die afvoerpijp moet je af en toe even kietelen…..Heel fijne jaarwisseling voor jullie beiden…

    Like

  11. Suskeblogt zegt:

    alvast het beste voor 2015,

    Like

  12. logbankje zegt:

    Je kunt merken dat het oudjaarsavond is, donder en bliksem.
    Een gezellige afsluiting van oudjaar en een gelukkig 2015. Hans

    Like

Geef een reactie

