Nou was ik er al bang voor om een positief stukje over de KPN te schrijven en nou is het weer zover, de hele avond zonder tv gezeten. In eerste instantie dacht ik nog dat een telefoontje naar de KPN wel zou helpen, mooi niet dus.

“Ja meneer, ik zie dat er in de omgeving van Weert een storing is, hoe lang het gaat duren weet ik niet.” Oké, die man is ook weer van je af en degene die je later aan de lijn krijgt, die ziet maar.

Enfin, het komt er op neer dat er weer minstens een avond geen tv is geweest hier, ik heb nog veel te lezen, dus wat dat betreft, maar ik betaal geen kijkgeld om niet te kunnen kijken……..Wordt vervolgt.

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. rietepietz zegt:

    Ik had nog zó gezegd; “afkloppen op ongeverfd hout” !

    Like

  2. logbankje zegt:

    Men zou toch iets meer moeite kunnen doen om de klant een afdoende antwoord te geven.
    Je kunt ook via http://www.kijkdirect.nl/ tv kijken. Hans

    Like

  3. meninggever zegt:

    KPN heeft inderdaad een naam op dit gebied. Maar je komt ook zeer tevreden klanten tegen. Ik snap alleen nooit waarom die helpdesks niet veel meer doen dan je algemeenheden als waarheid verkondigen. Jij bent er niet mee geholpen en zij kunnen toch nooit tevreden zijn met ontevreden klanten?

    Like

Geef een reactie

