Nou zeg, nu heeft KPN (misschien) het lek boven water, ik heb namelijk vanaf acht uur tv kunnen kijken!

Hoera! Maar ik klop het weer direct af op ongeschilderd hout rietepietz, want hetzelfde wil ik niet meer beleven.

Maar nu heb ik weer een ander probleem, de afvoer van de gootsteen zit gedeeltelijk verstopt en daar kan ik met de beste wil van de wereld KPN niet de schuld van geven. Onze schoonzoon heeft er al een hele avond aan gespendeerd, maar het is hem nog niet gelukt om het probleem te elimineren. Nu kun je zeggen, nou ja, die gootsteen, maar telkens als de vaatwasser de zaak leeg pompt staat hier de keuken blank……..Het zijn wat problemen, op het eind van het jaar………..

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Billy zegt:

    oh jee, wat een ellende, J@n!
    Hopelijk raakt ook dit probleem opgelost.
    In elk geval wens ik jou en Joke een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar toe!

    Like

  2. meninggever zegt:

    Ik herinner me dit nog goed van januari 2 jaar geleden. Hadden we precies hetzelfde. De afwasser pompte zijn inhoud weliswaar in de afvoer maar die was verstopt en liet alle water de keuken in stromen. Bleek te gaan om vetresten en zo meer die uit die afwasser vandaan komen en de haaks gemonteerde afvoer in de keuken verstopte. Dat krijg je met die wat oudere afvoerkanalen en moderne apparatuur. Een lokaal bedrijfje spoot de boel door en raadde aan regelmatig ontstopper in de afvoer te mikken zodat die afvoerpijp werd schoongemaakt. Sindsdien is het leed weg gebleven. Want dweilen is ook zo wat…

    Like

    • J@n. zegt:

      Dat ‘dweilen’ vinden wij ook een grote ellende, maar het kan hier niet komen van een verouderd rioleringssysteem, want dat is hier nog maar 14 jaar oud, maar we zullen de tip van de vakman opvolgen en regelmatig met soda doorspoelen.
      Hopelijk blijft het ons verder bespaard.

      Like

  3. Rob Alberts zegt:

    De KPN als ontstopper vind ik wel een mooie jaarafsluiting.
    Mooi dat het probleem alsnog verholpen is.

    Ik wens jullie een voorspoedige jaarwisseling en een mooi 2015.

    Vriendelijke groet,

    Like

Geef een reactie

