Nee, dat is geen fietsen meer.

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Red Bull Rampage?? Meer Red Bull Ramp-Race! Zoveel valpartijen…. Nou ja ze zoeken het zelf op denk ik maar…..

    Like

  2. Jeanne zegt:

    Waaghalzen

    Like

  3. rietepietz zegt:

    Geen kunst…. Red Bull geeft je toch vleugels?😉 Wat een zotten!

    Like

  4. logbankje zegt:

    Zijn wel deskundig in hun sport, ook als je valt.
    of ze zijn hyperactief van de red-bull geworden. Hans

    Like

  5. Billy zegt:

    hier moet je gewoon goed gek voor zijn!

    Like

  6. datzalwel zegt:

    Laat ons dan maar lekker fietsen.

    Like

Geef een reactie

