Hier heb ik het al eens over De KPN gehad als ik er klachten over had, maar nu wil ik ze een pluimpje geven, tenminste de dame uit de KPN-winkel hier ter plaatse.
Toen ik daar was om een ‘slimme telefoon’ te kopen gooide ik het tegen de verkoopster op het woord dat ik nogal wat klachten had over de tv-ontvangst bij mij aan thuis, omdat die ook verzorgd wordt door diezelfde firma en dat zelfs na tussenkomst van een monteur en de nodige telefoontjes naar het callcenter van hen,(overigens wel gratis) nog steeds erg slecht was. Maar de dame vond dat daar dan toch wel iets aan gedaan moest worden.
Na wat informatie van haar, hoe oud de KPN installatie bij mij in huis was, gaf ze mij een nieuwe, zogenaamde ‘Expiria-Box’ mee, Of ik die naam goed geschreven heb betwijfel ik, maar het is een kastje waar alles op aangesloten is voor in de meterkast, dan moest ik wel de oude bij haar inleveren, het was helemaal gratis.
Na de nodige zweetdruppels om de zaak goed aan te sluiten en opnieuw de twee laptops die we in huis hebben, en die ook op de genoemde box draadloos zijn aangesloten, te installeren, werkt het geheel weer enige maanden en het gaat perfect! Ik ben er niet eerder over begonnen omdat ik er vanuit ging dat het wel even moest worden bekeken of het ook een duurzame verbetering was. Het gaat nog steeds prima, dus daarom een dikke pluim voor de KPN medewerkster, waar ik de naam niet eens van ken, van het KPN filiaal in Weert!
Overigens snap ik niet waarom die monteur dat niet heeft gedaan toen hij hier was, dan had die ellende tenminste niet zo lang geduurd.
Houdje.
Inderdaad, waarom komt die monteur niet op het idee dat de aansluiting gewoon verouderd is. Maar helemaal top dat deze mevrouw ‘wel tot meedenken in staat bleek.
En ook goed dat je er melinding van maakt, er zijn altijd mensen die er hun voordeel mee kunnen doen en sowieso goed om een positief geluid te kunnen laten horen!
LikeLike
En als nu mijn installatie maar geen gebreken gaat vertonen, dat komt na een pluim wel vaker voor. 😉 Wat een optimist hè?
LikeLike
Je hebt het toch wel afgeklopt op ongeverfd hout? Dan moet het wel goedkomen;-)
LikeLike
Prima werk van die dame. Ik moet dan morgen maar eens aan de computer ing laten weten dat de muis goed werkt :-).
LikeLike
Daar zal hij best blij mee zijn. 😉
LikeLike
Enkele maanden geleden hebben wij ook van KPN een nieuwe Experia box gekregen,
omdat volgens kpn medewerker de box was verouderd, een en al lof over de fijne service van KPN
LikeLike
Voor deze keer 😉 helemaal met je eens Greetje.
LikeLike
Zo blijkt maar weer Jan, dat persoonlijk contact meer oplevert dan via een cal centrum.
Daarom moet met goed oppassen alles online te gaan regelen. Hans
LikeLike
Nee Hans, dat zie ik echt ook niet zitten, zoals hier ook wel duidelijk werd heb ik mijn slimme telefoon ook niet via internet gekocht, ik zie iets liever live voor ik het koop.
LikeLike
Bij de recente verandering aan de toen net 2 jaar oude UPC-aansluiting, we wilden een ander abonnement van die lui, kwam er een monteur die meteen de aansluiting vernieuwde en wat andere zaken deed die de kleine klachtjes die we hadden over de ontvangst van UPC in een klap weg nam. Opvallend dat dit de eerste keer toen we de boel lieten monteren niet was gebeurd, vond zelfs die tweede monteur. Het zijn en blijven bijzondere aanbieders soms….
LikeLike
Ook monteurs zijn maar gewone mensen en die van mij was liever lui dan moe natuurlijk, voor een nieuwe box, als hij die al in de auto had, was ie toch weer helemaal terug moeten gaan naar zijn auto en voor even leken de problemen bij mij opgelost.
LikeLike
Fijn dat het is opgelost en die dame verdiende idd een dikke pluim maar die monteur verdient eigenlijk een koude douche…..
LikeLike
Helemaal met je eens Inge!
LikeLike
Als je iets in de winkel koopt kun je het ook zien en voelen.
Online moet je maar afwachten wat er gebracht wordt. Hans
LikeLike