Doe dit maar eens na.

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. jokato zegt:

    Geweldig en wat een tempo! Ik doe het ze niet na en jij ook niet denk ik!
    Groetjes…

    Like

  2. meninggever zegt:

    Ik haak op voorhand af, heb de ‘moves’ niet meer, eigenlijk nooit gehad ook, ik vond schuifelen het leukste…

    Like

  3. rietepietz zegt:

    Hoewel ik veel gedanst heb en het ook graag deed zou ik met zóveel draaien toch al snel gestrekt gelegen hebben;-) Fantástisch wat deze mensen doen!

    Like

  4. rietepietz zegt:

    heb Henk er maar even bij gehaald, als oud-wedstrijddansers genieten we natuurlijk van wat deze mensen laten zien

    Like

    • J@n. zegt:

      Dus jullie zijn kenners!
      Bij mij is het al net zo als bij Leo, nooit veel om gegeven en daarom ook nooit goed geleerd. Maar van zoiets als hier vertoond wordt kan ik ook wel genieten.

      Like

  5. logbankje zegt:

    Echt geweldig goed en niet eenvoudig om een tweeling uitelkaar te houden.
    Is wat voor omroep Max. Hans

    Like

  6. Twee voor de prijs van één…. De ouwe snoeperd!!

    Like

  7. Inge zegt:

    Daar wordt je toch blij van als je daar naar kijkt… ik iig wel. Super dat ze nog zo soepeltjes in de heupen zijn🙂

    Like

  8. datzalwel zegt:

    Geweldig om zo te kunnen dansen, mooi!!!!

    Like

  9. logbankje zegt:

    Kan dansen ook tot een dialoog leiden?

    Like

  10. logbankje zegt:

    ot, Ik maak zelf de foto’s jan, of met mijn mobiel of met een eenvoudige digitale camera Canon IXUS 860 IS. Hans

    Like

Geef een reactie

