Leuke grap!

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel zegt:

    Als het niet gespeeld was had hij toch duidelijk geen drank controle nodig.

    Like

  2. logbankje zegt:

    Nou Jan, ik zou ook niet mee vliegen, zo bezopen ben ik niet. Hans

    Like

  3. miss marple zegt:

    Ik sprong er zo weer uit!🙂

    Like

  4. Volgens mij heeft die piloot mijn blogs van de afgelopen twee weken grondig gelezen…..Whoops!!

    Like

  5. rietepietz zegt:

    Voor mij maakt het geen verschil hoor, ik stap sowiesó niet in een helicopter, nou ja, misschien als ik zélf eerst een fles sterke drank in m’n kraag gegoten heb;-)

    Like

  6. giselzitrone zegt:

    Einen schönen Dienstag lieber Jan lustig Lach…wünsche dir einen schönen Tag liebe Grüße Gislinde

    Like

  7. logbankje zegt:

    Er is tegenwoordig soms of misschien alcohol controle bij piloten? Hans

    Like

  8. Inge zegt:

    Heerlijk gelachen na het zien van dit filmpje. Heerlijk! Ik had er ook vol ingestonken en was ook subiet uitgestapt….

    Like

  9. giselzitrone zegt:


    Gruß und gutes Wochenende Gislinde

    Like

  10. meninggever zegt:

    In dit geval zie je het als passagier vooraf aankomen…..er zij n gevallen bekend waarbij de captain of co-pilot ook bepaald meer dan het wettelijk toegestane alcoholpercentage in het bloed hadden…en die lui ging toch de lucht in, met passagiers (of vracht)…..

    Like

Geef een reactie

