Zouden die automobilisten het ook nog allemaal snappen?

Wel grappig.

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. giselzitrone zegt:

    Danke Jan ist lustig er tanzt richtig gut Lach..Liebe Grüße und einen schönen Mittwoch Gislinde

    Like

  2. Suskeblogt zegt:

    Gelukkig zie je die agenten hier niet meer het verkeer regelen want ik begreep ze zo al niet !

    Like

  3. datzalwel zegt:

    Heel goed🙂 je moet maar durven!

    Like

  4. haha….ik zie hier de agenten zo al het verkeer regelen, wel leuk bedacht.

    Like

  5. logbankje zegt:

    Aan publiek geen gebrek, zo is het een stuk leuker in het verkeer.
    zou gewoon in de opleiding moeten komen. Hans

    Like

  6. Die man heeft gewoon lol in zijn werk en zolang ze hem niet van de sokken rijden…..

    Like

  7. rietepietz zegt:

    Dat er geen file ontstond….. ik zou met open mond blijven staan kijken;-)

    Like

  8. Inge zegt:

    Ikzou denk ik blijven staan om zn dansmoves te bekijken….

    Like

Geef een reactie

