Nu we het toch over honden hebben.😉

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel zegt:

    Ongelooflijk of ze nemen ons in de maling met fotochop???

    Like

  2. giselzitrone zegt:

    Hunde sind beste Freunde wünsche dir einen schönen Dienstag lieber Gruß Gislinde

    Like

  3. Billy zegt:

    die zaten wel héél dicht bij mekaar geplakt

    Like

  4. logbankje zegt:

    Dat is toch lekker warm, zag de hond van de buurvrouw en niet bij.
    Ze heeft veel ervaring met honden, te overmoedig gewest. Hans

    Like

  5. logbankje zegt:

    Benno houdt niet zo van op gehond te zitten, hij heeft meer met ruimte of een knuffel baas. Hans

    ot, zal eens vragen naar de fiets is een studenten huis

    Like

  6. Er gaan veel makke schapen in een hok…… en honden blijkbaar ook…..

    Like

  7. rietepietz zegt:

    Tjongejonge….. waar het stinkt is het gezellig denk ik;-)

    Like

  8. Inge zegt:

    Verhip, i kdacht eerst dat die hond op een lekker kussentje lag wat hij wilde opschudden. Toen dacht ik: oh ze liggen gezellig samen maar het was nog veel drukker in het hondenhok….

    Like

Geef een reactie

