Als dat geen leuke klus is……..

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. giselzitrone zegt:

    Danke lieber Jan da hätte ich langeweile Lach…wünsche dir einen glücklichen schönen Tag lieber Gruß Gislinde

    Like

  2. Anoniem zegt:

    Oei, dat is eng!,

    Like

  3. datzalwel zegt:

    Voor een bergbeklimmer moet het fantastisch zijn, maar ik griezel ervan.

    Like

  4. rietepietz zegt:

    Was er niet een gezang dat luidt “veilig in Jezus’s handen ” ? Ik wéét ’t niet of ik me daar zo veilig in zou voelen;-)

    Like

  5. logbankje zegt:

    Zij liever dan ik, maar wel een indrukwekkend beeld.
    Beton heeft onderhoud nodig in deze door mensen zonder hoogtevrees. Hans

    Like

  6. Soms heeft ook Christus een engeltje op z’n schouder…..

    Like

  7. Billy zegt:

    je hebt maar beter geen hoogtevrees lijkt me!
    Dat afdalen lijkt me héél plezant

    Like

Geef een reactie

