En toch zijn de mensen ook nog wel eens goed bezig.

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel zegt:

    Héél mooi, dat geeft de burger weer moed:-)

    Like

  2. meninggever zegt:

    Wie positief denkt ziet ook echt dat er nog soortgelijke dingen gebeuren. Ook al worden we soms moedeloos van alle negatieve nieuws in de wereld….

    Like

  3. Anoniem zegt:

    Er zijn nog steeds meer mensen met goede bedoelingen, maar die lopen het niet rond te bazuinen. Hans

    Like

  4. rietepietz zegt:

    Ja zéker wel J@n , dat weet ik wel zeker. Maar er valt in de media nou eenmaal meer te verdienen met de ellende in de wereld want dát zijn blijkbaar de programma’s die de mens wil zien. Ik kijk dan toch liever bij jou rond!

    Like

Geef een reactie

