Wat zijn ze grappig hè?

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel zegt:

    Geweldig ik bewaar ze nog even.

    Like

  2. Suskeblogt zegt:

    Leuke dieren inderdaad !

    Like

  3. hartstikke leuk Jan, eentje om te bewaren

    Like

  4. logbankje zegt:

    Dieren zijn vaak het grappigst voor de camera.
    Sommige politicus denken dat ook te kunnen. Hans

    Like

  5. Miss Marple zegt:

    Hartstikke leuk zijn ze!🙂

    Like

  6. giselzitrone zegt:

    So schön die kleinen Eulen viel spass.Lieber Gruß von mir und einen guten Tag.Gislinde

    Like

  7. Hoe krijg je ze het toch weer voor ons opgezocht! Ik moet geloof ik ook weer eens hoognodig aan het filmen als de katten in de gordijnen hangen de eendjes door de stal heen wandelen….

    Like

  8. rietepietz zegt:

    Nou ze zijn zelfs héél grappig! Niet te geloven wat die beestjes allemaal uitspoken!

    Like

  9. giselzitrone zegt:

    Danke Gruß und einen schönen Tag.Gislinde

    Like

Geef een reactie

