Dat men door de grond zou willen zakken, dacht ik zo.

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Blog Zonder Naam schreef:

    Heel veel ongelukken zijn met paarden….. daar kun je weinig aan doen, dat is een dier eigen. En verder zou ik de manier van marcheren dan maar veranderen…. veel veiliger!

    Like

    • J@n. schreef:

      Dat mensen zelf vallen kan ik wel grappig vinden, maar dat ze dieren dat aandoen vind ik minder, dus je suggestie van het marcheren aanpassen, daar ben ik het helemaal mee eens.

      Like

  2. datzalwel schreef:

    Er gaat dus wel het een en ander mis in het echie. In ieder geval voor ons weer leuk , zoals het spreekwoord zegt elk nadeel heb zijn voordeel.

    Like

  3. giselzitrone schreef:

    Einen schönen Tag lieber Jan lustig liebe Grüße von mir.Gislinde

    Like

  4. Billy schreef:

    hahahaha, erg lachwekkend maar niet zo plezant voor de betrokkenen… 😉

    Like

  5. logbankje schreef:

    Zonder de gladde schoenen en wegen was er een stuk minder te lachen in het leger.
    We krijgen een paar mooie dagen, goed voor de tuin.
    We moeten ons maar niet zo druk maken om de veranderingen, het meeste gaat toch aan ons voorbij. Hans

    Like

  6. rietepietz schreef:

    Het is in veel gevallen natuurlijk een belachelijke manier van marcheren. logisch dat er wel eens fout gaat. Wat me verbaasd is dat ze zélf niet lachen,ik zou in een deuk liggen als zoiets me overkwam.

    Like

Geef een reactie

