Blijven lachen!

Houdje

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. hahahahaha……… mannen op leeftijd!!!!

    Like

  2. logbankje zegt:

    Dat ze niet voor de charme van deze jonge man vallen. Hans

    Like

  3. J@n toch……En dat op die leeftijd……..

    Like

  4. giselzitrone zegt:

    Lach…Lustig Männer …Lieber Gruß und einen schönen Tag.Gislinde

    Like

  5. rietepietz zegt:

    Ik hoorde van de week nog een oude man de “charmeur” uithangen tegen een mooie cassiere , treurige vertoning als een oude man de realiteit uit het oog verloren is.
    Maar leuk gebruik gemaakt van dit gegeven;-)

    Like

  6. logbankje zegt:

    Over oudere mannen gesproken, zal volgende week Little Richard we los laten in de show. Hans

    Like

  7. Suskeblogt zegt:

    ah waarom niet !🙂

    Like

  8. giselzitrone zegt:

    Gruß und eine gute neue Woche.Gislinde

    Like

  9. Billy zegt:

    hahahaha, dit was een hele leuke, J@n!

    Like

Geef een reactie

