Speciaal voor onze goede vriend Jeroen Stolk!

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Breng hem de hartelijke felicitaties over!!!

    Like

  2. giselzitrone zegt:

    Wünsche dir lieber Jan einen sonnigen Tag und eine gute neue Woche.Lieber Gruß Gislinde

    Like

  3. datzalwel zegt:

    Leuk gedaan, ik hoop dat hij het ziet.

    Like

  4. giselzitrone zegt:

    Danke lieber Jan schönen Nachmittag wünsche ich.Gruß Gislinde

    Like

  5. Jeroen zegt:

    Heeejjjj….J@n, wat leuk! Dank je wel🙂

    Like

  6. Suskeblogt zegt:

    mooie verjaardagscadeau hier op deze blog voor Jeroen !

    Like

  7. J&R zegt:

    Eej Jan;)
    Wat leuk en lief van je;))
    Heb Jeroen vannacht al toegezongen, maar dit is wel héél speciaal hoor, leuk joh!
    Liefs voor Joke en jou van ons hier XX

    Like

  8. heel leuk cadeautje….
    Fijne avond verder Jan en geniet van het mooie weer, Greetje

    Like

  9. logbankje zegt:

    Van harte gefeliciteerd met jullie goed vriend, dat de vriendschap nog lang mag aanhouden. Hans

    Like

  10. rietepietz zegt:

    Fantástisch, wat knap gedaan.
    En natuurlijk voeg ik mijn felicitaties hier bij de jouwe , Jeroen van harte gefeliciteerd !
    leuk dat je hier weer even opgedoken bent ,we blijven je missen met je leuke logjes!

    Like

  11. Billy zegt:

    wens ‘m van harte, en doe hem de groeten, J@n!

    Like

  12. logbankje zegt:

    ot, haar hond is braaf achter baasje aangelopen. Hans

    Like

Geef een reactie

