Ik wil dit even onder jullie aandacht brengen,

omdat het voor mij ook goed gewerkt heeft.

Ik hoorde een arts op T.V. zeggen, dat we, als

we tot innerlijke rust willen komen, iets waaraan

we begonnen zijn, af moeten maken.

Omdat we eigenlijk allemaal wel wat meer rust in

ons leven willen hebben, ben ik in huis gaan rondsnuffelen

naar zaken waar ik aan begonnen was, maar nooit had

afgemaakt. Ik heb vervolgens een fles Merlot leeggemaakt,

die nog half vol was, alsmede een fles Chardonnay.

 

Toen een vles Bailies en een vles wum. Toen ook noch

een dos znoepjes van M em M en noch wad gips van smis.

Ook noch een ressie wiskie. Je hep cheen noossie van hoe

ik mu u foel.

 

Stur did an al ju vrinden die rusd noodeg hebbe.

En seg da je fan se hout.

 

Hojdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. hahaha….een hele leuke goede raad, zonnige groetjes Jan

    Like

  2. Suskeblogt zegt:

    Ik volg je raad best op ! 🙂

    Like

  3. datzalwel zegt:

    Een vrolijke raad., wel een stripje paracetamol klaar leggen🙂

    Like

  4. giselzitrone zegt:

    Wünsche dir lieber Jan einen schönen Vatertag liebe Grüße von mir Gislinde

    Like

  5. Hik…ikkou fan je goeiwe tipsy… beetje veeeeel…..

    Like

  6. logbankje zegt:

    Ja, zo volg je het advies netjes op, ook al beleef je niet of je geslaagd bent. Hans

    Like

  7. rietepietz zegt:

    Nou ik ben in die dingen altijd héél secuur en laat gewoon geen restjes over;-)

    Like

  8. Billy zegt:

    ik zou de rust al gevonden hebben na de Chardonnay
    🙂

    Like

Geef een reactie

