Die weg zou ik best wel eens willen rijden, maar het is te ver weg en zout water is slecht voor de lak.

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. ik zou die weg toch niet graag willen rijden, pffff

    Like

  2. datzalwel zegt:

    Mooi om te zien maar daar laat ik het toch maar bij.

    Like

  3. logbankje zegt:

    Zeker een mooie weg, maar dan met mooi weer.
    Ach na afloop even door de wasstraat. Hans

    Like

  4. Niet echt een weg om zonder regenpak over te fietsen….

    Like

  5. giselzitrone zegt:

    Ist Lustig lieber Jan ich wünsche dir einen schönen Freitag und ein gutes und schönes Wochenende liebe Grüße ´von mir.Gislinde

    Like

  6. Billy zegt:

    prachtige weg, Jan!
    Maar veel plaats is er niet om er te fietsen helaas…😉

    Like

  7. logbankje zegt:

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio” als op de weblog http://logbankje.nl

    Like

  8. Miss Marple zegt:

    Gaaf gezicht zo die weg, maar met jullie mooie auto zou ik dat maar niet doen!😉

    Like

  9. rietepietz zegt:

    Nou eigenlijk vind ik als het hard waait de afsluitdijk al avondtuurlijk genoeg;-)

    Like

  10. giselzitrone zegt:

    Danke Jan dir auch einen schönen Sonntag lieber Gruß Gislinde

    Like

  11. logbankje zegt:

    Ot. Je verzoekje ligt op de Bank voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl

    Like

Geef een reactie

