Wie had dat nou gedacht?

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. rietepietz zegt:

    Niet te gelóven hé, ik zag het toevallig vanmorgen in het journaal!
    Al sowieso vreemd dat die hond zomaar aanvalt, maar nóg gekker dat die kat de hond wel even tot de orde roept;-)

    Like

  2. datzalwel zegt:

    Geweldig zo’n katje. Zo zie je dat het spreekwoord ook kan luiden. De kat dat is je beste vriend.

    Like

  3. Jan, ik kan dit filmpje niet bekijken,
    krijg de mededeling: deze video is prive,
    jammer

    Like

  4. logbankje zegt:

    De kat heeft zeker een goede daad verricht.
    Honden doen wel stoer tegen katten, maar dat is meer angst. Hans

    ot, er zit een deksel op de regenton, kind en dier vriendelijk.

    Like

  5. giselzitrone zegt:

    Auch einen schönen Abend lieber Jan bin leider was spät,war heute viel unterwegs.Liebe Grüß von mit Gislinde

    Like

  6. giselzitrone zegt:

    So eine schöne Katze schönes Video wünsche dir ein schönes und gutes Wochenende liebe Grüße Gislinde

    Like

  7. logbankje zegt:

    Moest nog even aan het filmpje denken toen onze kat ging knuffelen met de hond. Hans

    Like

  8. Miss Marple zegt:

    Dat is nou echt een SUPERKAT….!!!!

    Like

  9. Ik ben te laat…… het filmpje wordt niet meer weergegeven …..

    Like

  10. Billy zegt:

    wat een vreemde reactie van die hond zeg!
    Had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
    Flinke poes!

    Like

Geef een reactie

