Bijzonder nietwaar?

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. flashmob….of splashmob – altijd mooi om te zien

    Like

  2. gewoonweg schitterend Jan

    Like

  3. datzalwel zegt:

    Helemaal top in die zomerse sfeer met vakantie vierende mensen.

    Like

  4. giselzitrone zegt:

    Einen schönen Tag lieber Jan da kommen Urlaubsgefühle auf.Liebe Grüße von mir.Gislinde

    Like

  5. logbankje zegt:

    Een leuke voorbereiding oor de zomervakantie.
    De “Bolero” klinkt altijd we gezellig. Hans

    Like

  6. Billy zegt:

    prachtig!
    Ik wou dat ik daar een weekje kon doorbrengen…😉

    Like

  7. rietepietz zegt:

    Zoiets maken we nou nóóit eens mee in ons zwembad, jammer lijkt me hélemaal geweldig om dat mee te maken!

    Like

  8. giselzitrone zegt:

    Danke Jan wünsche dir ein schönes Wochenende.Gruß Gislinde

    Like

  9. logbankje zegt:

    Vandaag was het ook een zwembad buiten. Hans

    Like

  10. Miss Marple zegt:

    Zoiets zou ook wel leuk zijn hier in de polder…!!!🙂

    Like

  11. logbankje zegt:

    Jan voor jou ook een goede week gewenst. Hans

    Like

  12. giselzitrone zegt:

    Danke lieber Jan hab einen schönen Dienstag.Gruß Gislinde

    Like

  13. logbankje zegt:

    ot, Jan, dat klopt mijn oude Batavus fietste ook veel soepeler, die ik nu heb heeft de zelfde keuren al die van jou. Hans

    Like

  14. logbankje zegt:

    ot, Jan ik weet niet welke kleur jouw fiets heeft, ik bedoelde de zelfde “kuren” dat mijn huidige fiets net al die van jou, zwaarder fietst.

    Like

Geef een reactie

