Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. whaaaa….. erg leuk Jan, welterusten

    Like

  2. Bokito in optima forma! (zelfs die rat met het ratje!)

    Like

  3. logbankje zegt:

    Daar ben je mooi in de aap, gorilla gelogeerd. Hans

    Like

  4. rietepietz zegt:

    Ik dénk dat je wel kunt zien dat het nep is als je er zó dichtbij komt als in de eerste bloopers maar waarschijnlijk neem je dan de tijd niet om even goed te kijken;-)
    het effect is in ieder geval weer erg leuk!

    Like

  5. jokato zegt:

    Wat nou!! Geen mopjes vandaag? Jammer!
    Groetjes….

    Like

  6. giselzitrone zegt:

    Schönes Video und kein Witz schade.Wünsche dir eine gute neue Woche liebe Grüße Gislinde

    Like

  7. giselzitrone zegt:

    Danke Jan Morgen ist der erste Mai ich weiß?Gruß und einen schönen Tag.Gislinde

    Like

  8. Suskeblogt zegt:

    met zo’n beest dat in mijn nek blaast zou ik ook niet op mijn gemak zijn hoor !

    Like

Geef een reactie

