Wij zongen vroeger: Laat je katje kakken in een bakje met zand.

Wel oneerbiedig, maar ik moet er steeds aan denken als ik deze melodie hoor.

Overigens vind ik het heel mooi.

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. wat een nostalgie Jan, heel mooi om weer eens te zien en te horen….

    Like

  2. giselzitrone zegt:

    Einen schönen Tag lieber Jahn tolle Musik da kommt man in Schwung Lach.Grüße von mir Gislinde

    Like

  3. Aaaaaa, die wilde ik nu net gebruiken voor de Youkebox van 3 mei…..
    Zeg maar de 40-45 Youkebox

    Like

  4. datzalwel zegt:

    Met recht een gouwe ouwe, en wat een drukte op de dansvloer.

    Like

  5. Inderdaad een mooi swing nummer, kunnen we ons niet meer voorstellen, maar toen speelde dit soort orkesten elke avond live.
    Ach de katjes is je vergeven. Hans

    Like

  6. rietepietz zegt:

    Wat geweldig om daar al die mooie aangeklede paren ook écht te zien dansen i.p.v. de acrobatiek die ze tegenwoordig dansen noemen…… zó hebben Henk en ik heel veel en vaak gedanst ….waar is de tijd gebleven!

    Like

  7. Suskeblogt zegt:

    dat nummer blijft modern klinken vind ik, of word ik simpelweg oud ?

    Like

Geef een reactie

