Sorry, maar ik heb niks!

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. hahaha….. leuk bedacht Jan

    Like

  2. Kan gebeuren……Dan ben je de hele pasen waarschijnlijk zoet geweest.

    Like

  3. giselzitrone zegt:

    Lustig hab einen schönen Dienstag lieber Jan lieber Gruß Gislinde

    Like

  4. datzalwel zegt:

    Dan reageer ik ook niet🙂

    Like

  5. logbankje zegt:

    Dat hoor ik meer de laatste tijd. Hans

    Like

  6. FF geen inspiratie? gebruik dan eens een oude log!

    http://www.bloggen.be/vergeetet/
    http://vergeetet.blogspot.nl/

    De meesten zijn toch al vergeten wat eerder gelogd is…
    Enne….. Heeft miss Marple niet nog een filmpje te leen?

    Like

  7. rietepietz zegt:

    Je weet hoe ik dan noem hé, een literair logje ….. je bijna álles weggelaten en literatuur schrijven is toch de kunst van het “weglaten”? …..😉

    Like

Geef een reactie

