Zelfs dieren houden wel van een roesje, maar wat zullen (vooral die olifanten) de volgende dag een koppijn hebben!

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Tja het zijn eigenzinnige beesten, net als alle andere dieren. Ik kreeg gisteren een behoorlijk harde trap tegen mijn rechterhand tijdens het melken.
    Op zich valt het wel mee met mijn hand, maar in heb geen stuur over mijn duim, wijsvinger en middelvinger. Ik typ nu met mijn ringvinger en typ nu dus regelmatig fouten doordat er twee toetsen tegelijk ingedrukt worden. Ik ben gewoon twee maal zo lang bezig….

    Like

  2. erg leuk om te zien Jan,
    fijne paasdagen toegewenst,
    Greetje

    Like

  3. datzalwel zegt:

    Hopelijk loopt er geen nuchtere leeuw of zo rond. Grappig.
    Groetjes.

    Like

  4. giselzitrone zegt:

    Schöne Tiere lieber Jan,wünsche dir einen schönen Karfreitag.Liebe Grüße von mir Gislinde

    Like

  5. Hans zegt:

    Voor jullie samen ook heel goede en gezellige paasdagen gewenst.
    Zo zie je maar drank is geliefd bij dier en mens, ze zijn wel grappig. Hans

    Like

Geef een reactie

