!cid_89C748480B644466B8BAB870B44EC878@urbanus

Ik sta aan de bar en er staat een prachtige meid naast me.
Op een gegeven moment kijkt ze naar mijn horloge en zegt:
“Jemig! Wat een mooi horloge is dat!”
“Jawel,” zei ik. “ik kan er mee faxen, e-mailen, SMS-en, internetten
en ik kan er zelfs mee zien dat je geen slipje aan hebt!”

Boos kreeg ik van de vrouw een knal voor mijn kop.

!cid_4B3D6787B6E04C6EA2CCC00BBC95B921@urbanus

“Ik heb wél een slipje aan,” gromt ze.

“Oh shit,” zei ik vervolgens, “dan loopt hij weer een uur voor!”

 

Houdje/

 

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Ook high-tech-horloges geven wel eens een slecht moment aan….

    Like

  2. giselzitrone zegt:

    Danke lieber Jan schön gemacht wünsche dir schöne Ostertage.Lieber Gruß und einen schönen Tag.Gislinde

    Like

  3. datzalwel zegt:

    Nu nog leren klok kijken dan🙂
    Groetjes.

    Like

  4. Hans zegt:

    Hij is leuk Jan. Hans

    Like

  5. Billy zegt:

    hahahaha, da’s een goeie!

    Like

Geef een reactie

