ik wil dit even onder jullie aandacht brengen, omdat het voor mij ook goed gewerkt heeft. Ik hoorde een arts op de T.V. zeggen dat we, als we tot innerlijke rust willen komen, iets waaraan we begonnen zijn af moeten maken. Omdat we eigenlijk allemaal wel wat meer rust in ons leven willen hebben, ben ik in huis gaan rondsnuffelen naar zaken waar ik aan begonnen was en nooit had afgemaakt. Ik heb vervolgens een fles Merlot leeggemaakt die nog half vol was, alsmede een fles Chardonnay.

Toen een vles Bailies en een vles wum. Toen ook noch een dooz znoepies van M em M en noch wad gips van Smis.

Ook noch un ressie wiskie. Je hep cheen noossie van hoe ik mu nu foel.

Stur did an al ju vrinden die rusd noodeg hebbe. En seg da je fan ze hout.

!cid_95151493C9934D2EA9641623D244420B@PCvanJan

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. hahaha…. Jan, heb je toch behoorlijk wat leeg gemaakt,
    zeer zeker goed op geslapen??????
    Erg leuk!

    Like

  2. LekKURRE tip fan jouw….hep GELEIK ALLEz opgmaact. YEZZZ>>>>nu noch bet?!?
    houw fanJOUW!!!!! (HIK)

    Like

  3. datzalwel zegt:

    En Rutte ook tevreden want, niks weggegooid🙂.
    Groetjes.

    Like

  4. rietepietz zegt:

    Bbbnoggeff besag kmoe nog een flessie gin afmaku….. hik…. ppprooost! o je gesonnnd heid een uhhh hak al gehikt dat ‘k vaje hou?

    Like

  5. Billy zegt:

    hahahaha! Proost!

    Like

  6. Hans zegt:

    Als je dit nog kunt lezen, zou je morgen wel even moeten controleren of het is gelukt. Hans

    Like

Geef een reactie

