Als voor jou het licht groen is wil dat nog niet zeggen dat dan ook de kruising vrij is.

Kijk hier maar eens:

Daar zou je toch bang van worden!

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. pffff….. die hebben lef……. zou er niet graag bij in de auto willen zitten,
    fijne dinsdag toegewenst

    Like

  2. Soms gaat het goed….soms gaat het fout… Ik zou niet graag daar half onder die vrachtwagen hangen.

    Like

  3. datzalwel zegt:

    Helaas, hij laat zich niet openen.
    Groetjes.

    Like

  4. Hans zegt:

    En ze rijden ook nog gewoon met hogesnelheid door rood.
    Hoge snelheid is een groot probleem, mensen knallen door woonwijken of het een snelweg is. Hans

    Like

Geef een reactie

